Ny epostadress för ekonomi- och fakturafrågor

fingrar på tangentbord med symboler för mejl

För att effektivisera hanteringen av alla inkomna ärenden från våra kunder och leverantörer integrerar vi nu ett ärendehanteringssystem med vårt CRM-system. Från och med den 2 augusti ska alla ärenden som rör ekonomi- och fakturafrågor därför skickas till den nya epostadressen epost@hbv.se istället för till info@hbv.se eller till en specifik person på vår ekonomiavdelning.

En fördel med ärendehanteringssystemet är att hanteringen både förenklas och effektiviseras vilket leder till en bättre hantering för både kunder och leverantörer. Det innebär även att HBV kan följa upp olika slags ärenden för att se vilka frågor eller problem som ofta uppstår. På så sätt kan vi arbeta proaktivt genom att förebygga och förbättra rutinerna där det behövs.

Frågor om det nya ärendehanteringssystemet besvaras av vår verksamhetsutvecklare Rosanna Jederby.

 

Uppdaterad 2021-08-02

Kontakt